ads
ابرا ایده

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

پد ماوس اختصاصی خود را سفارش بدهید

پد ماوس یکی از اکسسوری‌های پرکاربرد در فضای روزمره کسب‌وکار است. از آنجایی که هر کارمند، روزانه به طور متوسط هشت ساعت با پد ماوس خود سروکار دارد، چرا سازمان‌ها نباید از این فضای بهینه برندینگ، نهایت استفاده را بکنند؟ پد ماوس با چاپ اختصاصی می‌تواند یکی از اکسسوری‌های کارکنان سازمان، هدیه‌ای به مشتریان، تامین‌کنندگان و حتی مصرف‌کنندگان باشد. آنها با دیدن مداوم برند شما روی پد ماوس، ناخودآگاه همراه وفادار برند شما خواهند شد.

ما در ابرا پد ماوس‌ها را در دو سایز کوچک و بزرگ ارائه می‌دهیم که اغلب سایز کوچک بسیار پرکاربردتر و پرطرفدارتر است. کافی است از طریق جدول زیر محصول خود را انتخاب و روی دکمه‌ی “سفارش بدهید” کلیک کنید. در صفحه‌ی مربوط به آن محصول می‌توانید به صورت اختصاصی، پد ماوس خود را سفارش بدهید. لازم به ذکر است که قیمت نهایی محصول براساس حجم سفارش شما تغییر خواهد کرد. 

سفارش اختصاصی پد ماوس

انواع پد ماوس قابل سفارش

چاپ رنگی | چاپ یکرو | فوم درجه یک

پد ماوس کوچک

حداقل سفارش 10 عدد

24 در 19 سانتی متر

از 76000 تا 85000 تومان

پد ماوس بزرگ

حداقل سفارش 10 عدد

37 در 24 سانتی متر

قیمت نامشخص

سوالات متداول درباره سفارش پد ماوس

از زمان سفارش و تایید طراحی توسط شما (در صورتی که طراحی توسط تیم ابرا انجام شود) به طور میانگین سه الی پنج روز کاری زمان لازم است تا سفارش شما تکمیل شود.

پازل‌ها براساس نظر شما در هنگام سفارش، می‌توانند از طریق پست پیشتاز یا تیپاکس ارسال شوند. بدیهی است که ارسال با تیپاکس سرعت بیشتر و البته هزینه بیشتری هم خواهد داشت.

در قسمت طراحی دو حالت وجود دارد. اگر شما خودتان طراح هستید یا طراح دارید، می‌توانید طرح را براساس استانداردها برای ما از طریق فرم سفارش ارسال کنید تا ما تنها چاپ سفارش را برعهده بگیریم. در این حالت می‌توانید گزینه چک کردن فایل از نظر سایز را انتخاب کنید تا با هزینه‌ای ناچیز، فایل طراحی شما را برای چاپ بررسی کنیم.

0