ads
ابرا ایده

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

درباره پروژه ایده اَبرا

ایده‌ها به وفور در ذهن ما جرقه می‌زنند و با رویاپردازی شکل می‌گیرند. اما در واقعیت چند درصد از این ایده‌ها به دیگران ارائه می‌شوند؟ از میان ده‌ها و صدها ایده، چند تا از آنها به مرحله اجرا در می‌آیند؟ ما در پروژه “ایده ابرا” سعی داریم ایده‌ها را به مرحله اجرا برسانیم. ما ایده‌ها را پیدا یا جمع‌آوری کرده، سپس آنها را به محتوا تبدیل می‌کنیم. پس از این مرحله، تمام تلاش خود را انجام خواهم داد که آن محتوا را تبدیل به یک محصول قابل فروش کنیم تا دیگران هم بتوانند به راحتی ایده خام اولیه را لمس کنند.

ساختار ابرا ایده

ABRA Structure

ابرا ایده از سه بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش‌ها همگی در خدمت هدف اصلی ابرا هستند. همه چیز از تیم خلاقیت ابرا شروع می‌شود. یک ایده خلق شده، محتوای مربوط به آن ایده ایجاد می‌شود و در نهایت نوبت به تبدیل آن محتوا به محصول قابل فروش می‌رسد. در کنار این سه بخش، پروژه ابرا به صورت قابل توسعه طراحی شده است تا بتوانیم در حوزه خدمات نیز کسب و کار خود را توسعه بدهیم.

ایده‌پردازی و جمع‌آوری ایده

پروژه ایده ابرا همواره آماده است که ایده‌های شما را دریافت و جمع‌آوری کند. ما آن ایده را در صورت برخورداری از شرایط موردنظر، تبدیل به محتوا و محصول می‌کنیم. البته بدیهی است که نام شما به عنوان صاحب ایده همیشه در کنار محصول خواهد بود.

فروشگاه پروژه ایده‌ابرا

ما در ایده ابرا یک فروشگاه کامل هم داریم. در واقع از طریق این فروشگاه آنلاین است که شما می‌توانید خریدار محصولات ابرا باشید. لازم به ذکر است که لزوما تمام محصولات داخل فروشگاه، به صورت صددرصد متعلق به تیم ابرا ایده نیست و حق توزیع محصولات از صاحبان آن خریداری شده است.

مشاوره و سرویس‌های ابرا

بسیاری از ایده‌ها پتانسیل اجرا و تولید در قالب یک محصول فیزیکی را ندارند. این ایده‌ها اغلب می‌توانند به صورت خدمات به مشتریان ارائه شوند. ما در پروژه ایده ابرا، در قالب مشاوره و ارائه سرویس در حوزه مارکتینگ و تبلیغات همراه شما و کسب و کار شما خواهیم بود.

داستان اَبرا

ابرا رو ببین!

ابرا با تکیه بر تجربیات پیشین تیم خود و برای پوشش خلاهایی که در بازار کسب‌وکارهای کوچک، خرده‌فروشی‌ها، آنلاین‌شاپ‌ها و حتی برخی سازمان‌های بزرگ وجود داشت، شروع به کار کرد. ایده ابرا یک پروژه تعریف شده در بستر مارکتینگ و تبلیغات است. هدف اصلی پروژه ابرا، ایجاد یک پلتفرم خلق و جمع‌آوری ایده‌، پرورش و تبدیل ایده به محتوا و در نهایت تبدیل آن محتوا به محصول قابل فروش است. ابرا را می‌توان یک مارکت محصولات فیزیکی و مجازی توسعه یافته دانست.​

چرا ابرا؟

در دفتر ابرا واقع در طبقه پنجم ساختمان آدنیس نشسته بودیم. هوا آفتابی بود و لکه‌های ابر با چینشی خیره‌کننده در میان لاجورد آسمان خودنمایی می‌کردند. یکی از بچه‌ها سرش را پایین انداخته بود و داشت اپ هواشناسی را چک می‌کرد. کمی بعد گفت: از فردا بارانه! یکی از آن دیگران گفت: هوا خوبه که! باران کجا بود؟ همین‌طور داشتند بحث می‌کردند که با خودم گفتم: چرا ابرها را نمی‌بینند! ابرها بهترین نشانه‌ی اتفاقات پیش‌رو هستند. کشتی‌ها به ابرها نگاه می‌کنند تا طوفان را پیش بینی کنند. فضای کسب‌وکار ما هم توفیر چندانی با آسمانی پر از لکه‌های ابر ندارد. کافی است که بتوانی طوفان‌ها و بحران‌ها را پیش بینی کنی، برایشان فکری کنی و آنها را پشت سر بگذاری. با بچه‌ها موضوع را مطرح کردم. به این نتیجه رسیدیم که اسم تیم را بگذاریم ابرا. اینگونه می‌توانیم ادعا کنیم نشانه‌ای هستیم برای پیش‌بینی طوفان و عبور از بحران‌ها. به همین دلیل شعارمان شد: ابرا رو ببین!

0